"יוצא לדרך חדשה" ח"כ אלי אבידר התפטר מהכנסת

אבי יעקב 2 Comment on "יוצא לדרך חדשה" ח"כ אלי אבידר התפטר מהכנסת

ח"כ אלי אבידר שהודיע על ריצה עצמאית במפלגה חדשה, מסר לפני זמן קצר את מכתב התפטרותו מהכנסת ליו"ר הכנסת מיקי לוי | אבידר כינס מסיבת עיתונאים והודיע על תכניותיו הפוליטיות | צפו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שהחליט לפרוש מישראל ביתנו ולרוץ עצמאית, יו״ר מפלגת ״ישראל חופשית דמוקרטית״, חבר הכנסת אלי אבידר הגיש בשעות האחרונות ליושב ראש הכנסת, חבר הכנסת מיקי לוי, מכתב התפטרות מהכנסת. אבידר הסביר את התפטרותו במסיבת עיתונאים שערך בכנסת: ״בימים אלה אני יוצא לדרך חדשה. אני מרגיש חובה להחזיר את המנדט מוקדם ככל שניתן, שכן מעבר להיות המהלך כורח של החוק, זה גם הדבר הראוי והמוסרי לעשות״. בנאום ההתפטרות הודה אבידר על תקופתו ב״ישראל ביתנו״.

אבידר התייחס לחיבורים פוליטיים עתידיים ואמר: ״במידה ונראה שחיבור יחזק את הגוש וימנע את חזרת נתניהו, אנחנו נהיה חלק מזה. אבל אנחנו לוקחים בחשבון שיתכן וחיבורים לא יתבצעו כתוצאה מאגו, עקשנות ואינטרסים פוליטיים צרים. ועל כך אני אומר בצורה ברורה – לא נפרוש. נמשיך כפי שהבטחנו עד הבחירות״.

בנוסף, פירט אבידר את התכניות הפוליטיות להמשך: "ישראל חופשית דמוקרטית" מחויבת יותר מכל מפלגה אחרת, למנוע את חזרתו של נתניהו לשלטון ולהעברת חוק נאשם בפלילים כבר בשבועות הראשונים של הכנסת הקרובה. אנחנו מתחייבים להעביר גם חוק נגד עריקות פוליטיות, בשבועות הראשונים להקמת הממשלה. חוק שיאפשר לשמור על יציבות פוליטית בישראל ולמנוע עסקאות שוחד של שיריונים כפי שנראה אותן מתבצעות ברשימות הכנסת הקרובה של הליכוד״.

מלשכת יושב-ראש הכנסת נמסר: "חבר הכנסת אלי אבידר הגיש לפני זמן קצר את מכתב התפטרותו מהכנסת לידי יושב-ראש הכנסת ח״כ מיקי לוי".

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    עשה כך וטוב שכך עשה

  2. 1

    אכן, אבידר מביא אתו מורשת נפלאה של יושר מוחלט מבית המדרש של "ישראל ביתנו"… כמובן, כולנו נודה לו, אם יוריד לטמיון כמה אלפי קולות מישראל ביתנו…